تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 7:46
کد خبر : 83070

تا قطر فاصله‌ای نیست…

تا قطر فاصله‌ای نیست…

آرمان شرق- ملی‌پوشان کشورمان روز سه‌شنبه در نخستین بازی از دو برگشت مقابل سوریه قرار می‌گیرند. دیدار رفت دو تیم با حساب یک بر صفر به نفع تیم ایران به پایان رسید. می‌توان گفت برد در این بازی و رسیدن به مجموع ۱۶ امتیاز تقریبا صعود تیم ملی را به جام جهانی قطر مسجل می‌کند.

تیم ملی فوتبال ایران در دور رفت انتخابی جام جهانی با کسب ۱۳ امتیاز از ۵ بازی صدرنشین گروه A شد. در همین گروه کره جنوبی با ۱۱ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم‌های لبنان،امارات،عراق و سوریه به ترتیب با ۵ ، ۴ ، ۳ و ۲ امتیاز در رده‌های سوم تا پنجم ایستادند.
برد تیم ملی مقابل لبنان و ۱۳ امتیازی شدن یوزها شرایط را برای صعود تیم ملی به جام جهانی بسیار هموار کرده است. فاصله ۸ امتیازی با تیم سوم جدول در حالی که دو تیم نخست به صورت مستقیم راهی جام جهانی می‌شوند به این معناست که کسب حداقل ۷ امتیاز از ۵ بازی و ۱۵ امتیاز دور برگشت بلیت سفر به قطر را در جیب ملی‌پوشان قرار می‌دهد. این در حالی است که ملی‌پوشان کشورمان در سه بازی از این ۵ بازی میزبان خواهند بود.
ملی‌پوشان کشورمان روز سه‌شنبه در نخستین بازی از دو برگشت مقابل سوریه قرار می‌گیرند. دیدار رفت دو تیم با حساب یک بر صفر به نفع تیم ایران به پایان رسید. می‌توان گفت برد در این بازی و رسیدن به مجموع ۱۶ امتیاز تقریبا صعود تیم ملی را به جام جهانی قطر مسجل می‌کند. آن وقت می‌ماند چهار دیدار نسبتا تشریفاتی که تیم ایران باید از آن سه یا چهار امتیاز کسب کند. البته برای اینکه صعود تیم ملی به جام جهانی روی کاغذ هم قطعی شود باید تا ۷ بهمن و دیدار با عراق صبر کند. بازی روز سه‌شنبه ایران مقابل سوریه ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شاه عبدالله اردن برگزار می‌شود./اعتماد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.