تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 بهمن 1399 - 18:12
کد خبر : 61715

تاکید رهبری:مشارکت حداکثری،سالم و رقابتی در انتخابات ۱۴۰۰

تاکید رهبری:مشارکت حداکثری،سالم و رقابتی در انتخابات ۱۴۰۰

رئیس دولت دوازدهم با بیان اینکه دولت در روزهای پایانی خود با بزرگترین اقدامات کار خود را به پایان می رساند، اظهار امیدواری کرد: دولت در تلاش است که شاهد یک انتخابات شکوهمند در خرداد ۱۴۰۰ باشیم. از بزرگترین دستاوردهای انقلاب توسط امام (ره) تأسیس جمهوریت در کنار اسلامیت بود. امام (ره) به ما یاد

رئیس دولت دوازدهم با بیان اینکه دولت در روزهای پایانی خود با بزرگترین اقدامات کار خود را به پایان می رساند، اظهار امیدواری کرد: دولت در تلاش است که شاهد یک انتخابات شکوهمند در خرداد ۱۴۰۰ باشیم. از بزرگترین دستاوردهای انقلاب توسط امام (ره) تأسیس جمهوریت در کنار اسلامیت بود. امام (ره) به ما یاد داد پای صندوق برویم در هر مسئله مهمی با انتخاب خود سرنوشت خود را تعیین کنیم. او موسس بود و ادامه دهنده راه هم مقام معظم رهبری است.

وی اضافه کرد: رهبر انقلاب در همه انتخابات تأکید کردند که انتخاب منتخب بسیار مهم است اما مشارکت مردم اهم است. من عین این کلمات را چند روز پیش که در محضرشان بودم همان طور که در این ۲۵ سال بارها شنیده ام بار دیگر شنیدم که تکرار کردند. همه ما باید به فکر مشارکت حداکثری در یک انتخابات شکوهمند سالم و رقابتی باشیم تا همه احساس کنند در انتخابات هستند. ما باز هم مشارکت هفتاد و چند درصدی می خواهیم و چه اشکالی دارد که مردم باز حماسه بیافرینند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.