تاریخ انتشار : یکشنبه 11 دی 1401 - 23:56
کد خبر : 120583

بوی توافق به مشام می رسد

بوی توافق به مشام می رسد

آرمان شرق-گروه بین الملل:پس از فراز و نشیب های فراوان بار دیگر روند احیای برجام در دستور کار طرفین قرار گرفته است و بر همین اساس وزیرخارجه ایران با سفر به عمان و انتقال پیغام رئیس جمهوری به پادشاه عمان، این روند را به شکلی جدی تر کلید زد.

بوی توافق به مشام می رسد

آرمان امروز|پورحسین: پس از فراز و نشیب های فراوان بار دیگر روند احیای برجام در دستور کار طرفین قرار گرفته است و بر همین اساس وزیرخارجه ایران با سفر به عمان و انتقال پیغام رئیس جمهوری به پادشاه عمان، این روند را به شکلی جدی تر کلید زد.
پس از این سفر بود که برخی رسانه های اسرائیلی اذعان کردند که مقامات اسرائیلی در رایزنی با مقامات آمریکا به این نتیجه رسیده اند که احیای برجام اولویت اول آمریکاست. در همین خصوص تل ‌‌‌آویو بر این باور است که آمریکا علاقه‌‌‌ مند به امضای توافق هسته‌ ‌‌ای با ایران است و پیش ‌‌‌بینی می‌‌‌ شود پس از سفر گروسی به تهران، این امر شکلی جدی تر به خود گیرد.
از سوی دیگر در داخل آمریکا نیز تحولاتی در حال رخ دادن است که به نظر می رسد گام هایی در راستای احیای برجام در هفته های آینده است. شنیده می شود که پرونده احیای برجام از وزارت خارجه آمریکا گرفته شده و قرار است تا کاخ سفید مستقیما در خصوص آن تصمیم گیری کند.
همچنین آآآسطوح نظامی در آمریکا امضای توافق هسته ‌‌‌ای با ایران را تأیید می‌ ‌‌کنند زیرا حفظ امنیت شاهراه انرژی جهان امروز به اصلی اساسی برای آمریکا بدل شده که با احیای برجام آسان تر تحقق می یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.