تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 - 10:54
کد خبر : 68952

جهانگیری نه،به کسی رای بدهیم که با محتوای فکری اصلاح طلبان همراه باشد

جهانگیری نه،به کسی رای بدهیم که با محتوای فکری اصلاح طلبان همراه باشد

ارمان شرق- اگر قصد پیشبرد و استقرار اهداف استراتژیک اصلاحات است که خوب می‌دانند با پیروزی آقای جهانگیری احصاء نمی‌شود چه در بعد سیاسی و یا فرهنگی، که در این برهه به دلایل متعدد اموری وابسته، ثانویه و عارض شده‌اند به حل معیشت مردم ( اقتصاد)، و چه در بعد اقتصادی که جهانگیری تاکنون مشئی مغایر با سیاست تعدیل از خود بروز نداده‌اند و اگر از سر استیصال برای ممانعت از ورود رقیب به این تاکتیک پناه آورده‌اند تقریبا ‌روشن است که ابزاری بسیار اشتباه را انتخاب کرده اند.

دکتر ابوالحسن احمدیانی استاد دانشگاه در یادداشتی در روزنامه افتاب یزد نوشت:جبهه اصلاحات از خود سوال کند در انتخابات سال ۸۴ چه تحلیلی داشت و چگونه عمل کرد؟ اکنون از مشارکت فعال در انتخابات کدام هدف را دنبال میکند؟ و تاکتیک معرفی و حمایت تمام عیار از آقای جهانگیری، اصلاحات را چقدر به هدفش میرساند؟
اگر قصد پیشبرد و استقرار اهداف استراتژیک اصلاحات است که خوب می‌دانند با پیروزی آقای جهانگیری احصاء نمی‌شود چه در بعد سیاسی و یا فرهنگی، که در این برهه به دلایل متعدد اموری وابسته، ثانویه و عارض شده‌اند به حل معیشت مردم ( اقتصاد)، و چه در بعد اقتصادی که جهانگیری تاکنون مشئی مغایر با سیاست تعدیل از خود بروز نداده‌اند و اگر از سر استیصال برای ممانعت از ورود رقیب به این تاکتیک پناه آورده‌اند تقریبا ‌روشن است که ابزاری بسیار اشتباه را انتخاب کرده اند.
اصلاحات شاید مجاز بود که در تحلیل خطاهای دولت اخیر موانع داخلی ایذایی رقیب را بیش از سهم آن بزرگ کند ولی در عرصه صحبت و خدمت به مردم قطعا چنین اجازه‌ای ندارد.
مردم در اتاقهای در بسته روشنفکری تحلیل و ارزیابی نمی‌کنند اما در قدرت خرید و نان خود خیلی ملموس اغلب موارد را می‌فهمند، مردم اقای جهانگیری را در عملکرد ۸ ساله‌اش می‌بینند نه در تحلیل سیاسی دوست یا رقیب او.
تنها راه مقابله با جبهه رقیب در همین نسبی نگری رسیدن – پلکانی – به اهداف استراتژیک اما با انتخاب درست در تاکتیک است. مراقب باشید خطای تاکتیکی ۸۴ مجددا حداقل ۸ سال به مردم و کشور ضربه نزند.
اکنون که ناگزیر در انتخاب افرادی با محتوای نزدیکی نسبی به جبهه سیاسی اقتصادی اصلاحات قرار داریم به گزینه‌های دیگر هم بیندیشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.