تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 19:59
کد خبر : 70229

مهرعلیزاده:برای رد صلاحیت شایستگانی چون پزشکیان ،جهانگیری و تاج‌زاده متاسفم

مهرعلیزاده:برای رد صلاحیت شایستگانی چون پزشکیان ،جهانگیری و تاج‌زاده متاسفم

ارمان شرق- از رد صلاحیت نمی ترسم، از به‌خطر افتادن ایران، از حذف تفکر اصلاح‌طلبی میترسم، بنده افتخارم این است که اصلاح‌طلبم و از اینکه این را بگویم ابایی ندارم.

شب گدشته محسن مهرعلیزاده بدون اطلاع قبلی در کلاب‌هاوس حاضر شد تا به سوالات مخاطبین پاسخ دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بخش هایی از اظهارات این کاندیدای ریاست جمهوری را بخوانید؛

*برای رد صلاحیت شایستگانی چون جهانگیری، پزشکیان؛ تاج‌زاده و سایر دوستان متاسفم.

*مدیریت کرونا تاکنون یک فاجعه تمام عیار بود، بنده به خانواده همه قربانیان تسلیت میگویم.

*بحران‌ها فرصتی برای اصلاحات هستند، ما نیز میتوانیم از این بحران برای حل رفع تعارض منافع در حوزه بهداشت و درمان، احیای طرح پرونده سلامت الکترونیک و گسترش پوشش سیستم درمانی استفاده کنیم. در کوتاه مدت برای کنترل بیماری کرونا، بازگشت به نظرات متخصصین، کنار گذاشتن تزهای غیرعلمی مثل ایمنی‌گله‌ای، واردات انبوه واکسن، ایجاد عدالت در توزیع و دسترسی همگانی و رایگان به واکسن برنامه فوری سه ماهه بنده است.

*دست صاحبان سهام‌های عمده را از بازار بورس قطع خواهم کرد، دخالت‌های دولت، بازار را به اینجا رسانده، بازار اگر مسیر خودش را میرفت و دخالت‌ها نبود، اموال مردم اینگونه نابود نمیشد. به طور کلی حضور دولت‌ها باید در جایی باشد که بازار شکست میخورد، نه اینکه در همه‌جا دخالت بکنند و روند بازارها را بهم بریزند، دولت باید وظایف اصلی خودش را انجام دهد.

*موضوع ۸۴ حاصل مجموعه اشتباهات دومینوواری بود که عوامل مختلفی در آن دخیل بودند و همه باید به سهم خودمان از بابت آن اشتباهات عذرخواهی کنیم. تجربه ۸۴ در ۹۲ و ۹۶ به کمک ما آمد.

*بنده با اقای خاتمی و بزرگان اصلاحات مثل آقابهزاد(نبوی) دیدار داشته‌ام و آمادگی خود را برای ارائه برنامه به جبهه اصلاح طلبان اعلام کرده‌ام، تصمیم‌گیری با این عزیزان است و بنده تابع خرد جمعی هستم.

*بنده حداقل ۳ وزیر و ۳۱ معاون استاندار را از زنان انتخاب میکنم و فرمانداران من از دهه هفتادی‌ها خواهند بود، اگر مجلس به وزاری زن رای اعتماد ندهد سعی میکنم معاون اولم را از بین زنان انتخاب کنم.

*اگر بنده در آبان ۹۸ رییس‌جمهور بودم هرگز این طرح غیرعلمی و غیرکارشناسی را اجرا نمیکردم، اما آن زمان نبودم، اکنون که هستم و در صورت انتخاب با تشکیل کمیته حقیقت‌یاب از حادثه‌دیدگان آبان۹۸ دلجویی خواهم کرد، این شکاف مابین دولت و ملت، اگر ترمیم نشود به یک فاجعه ختم می شود.

* سابقه من از خراسان و اصفهان و… نشان داده است که بنده اهل کوتاه آمدن از کار کارشناسی و علمی نیستم و در مقابل هر رفتار ضد توسعه و تمامیت‌خواهانه خواهم ایستاد، این قول من را ثبت و ضبط کنید.

*نوع حضور ما در انتخابات متناسب با مقتضیات خودمان است، ما امکانات حریف را نداریم و ما امیدمان به مردم است. امروز فارغ از هر نژاد و قوم، مسئله ما این است که ایران در خطر است!

*در تفاهمنامه ۲۵ ساله با چین متناسب با منافع ملی تجدیدنظر خواهیم کرد و حضور دیپلمات ارزشمندی مثل دکتر ظریف در دولت من هم ادامه خواهد داشت.

*از رد صلاحیت نمیترسم، از به‌خطر افتادن ایران، از حذف تفکر اصلاح‌طلبی میترسم، بنده افتخارم این است که اصلاح‌طلبم و از اینکه این را بگویم ابایی ندارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.