تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 - 15:23
کد خبر : 42411

اکیپ های ستاد مدیریت بحران باید به تالش اعزام شوند

اکیپ های ستاد مدیریت بحران باید به تالش اعزام شوند

آرمان شرق:نماینده صومعه‌سرا در مجلس گفت: ده‌ها خانه در اثر سیل ویرانگر از بین رفته است و کشاورزان دچار خسارت شده‌اند. ستاد مدیریت بحران به این مورد توجه کند و اکیپ‌هایی را به منطقه اعزام کند. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، سیدکاظم دلخوش، عضو کمیسیون اقتصادی در نطق میان دستور جلسه امروز

آرمان شرق:نماینده صومعه‌سرا در مجلس گفت: ده‌ها خانه در اثر سیل ویرانگر از بین رفته است و کشاورزان دچار خسارت شده‌اند. ستاد مدیریت بحران به این مورد توجه کند و اکیپ‌هایی را به منطقه اعزام کند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، سیدکاظم دلخوش، عضو کمیسیون اقتصادی در نطق میان دستور جلسه امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تبریک بابت حرکت سپاه پاسداران در دفاع از خون شهدا و ملت گفت: در ارتباط با اقتصاد کشور این روزها نوساناتی وجود دارد. نه باید نگران آن روزهایی که دلار بالا می‌رفت و نه باید نگران این روزهایی که دلار در حال پایین آمدن است، بشویم. اعتقاد من این است که به جای اینکه احساساتی فکر کنیم و تصمیم بگیریم در بخش ارز، سکه، کالا و خدمات دولت برنامه دقیق اقتصادی داشته باشد.

دلخوش ادامه داد: متاسفانه یک آشفتگی و نابسامانی در گمرک دیده می‌شود که سرمایه‌گذاران، تولید کنندگان و صادر کنندگان را رنج می‌دهد. دستگاه‌های اقتصادی ما باید تلاش کنند که مشکلات اقتصادی کشور را به درستی حل کنند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: بعضی از مسئولین و ادارات، برخی از مسائل و مشکلات ریز را به دلیل ضعف مدیریت بزرگ می‌کنند. مشکل کامیون‌داران مشکلی نیست که به راحتی حل نشود. مشکل بیمه این عزیزان و دادن تسهیلات از صندوق توسعه ملی برای تامین تجهیزات و امکانات آنها مواردی است که با صرف کمترین وقت و هزینه حل می‌شود.

نماینده صومعه‌سرا در مجلس گفت: طی هفته گذشته  کشاورزان در شهرستان‌های تالش و صومعه‌سرا دچار خسارت سیل شدند. ده‌ها خانه در اثر سیل ویرانگر از بین رفته است. متاسفانه مجلس مسئولیت مدیریت ستاد بحران را به وزارت کشور و پول را به سازمان برنامه و بودجه داد، با این کار یک دوگانگی در عمل و اجرا به وجود آمده است. ستاد مدیریت بحران به این مورد توجه کند و اکیپ‌هایی را به منطقه اعزام کند.

وی ضمن عرض تشکر از استاندار گیلان که قرار است فردا به صومعه سرا برود، گفت: لازم است که وزارت نیرو نیز درباره ساماندهی رودخانه‌ها و مسیرهایی که سیل آنها را دچار آسیب کرده، توجه بیشتری داشته باشد.

دلخوش در پایان اظهار کرد: فصل برداشت برنج به پایان رسیده است. از دولت و از وزارت صنعت می‌خواهیم که در ارتباط با واردات برنج توجه کافی را داشته باشند و به کشاورزان عزیز ضربه نزنند. با توجه به اینکه بودجه سال ۹۸ را در پیش داریم در مورد بیمه کشاورزان توجه بیشتری صورت گیرد.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.