تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 13:07
کد خبر : 84533

اولین جشن اکثر پرسپولیسی‌ها با تماشاگران!

اولین جشن اکثر پرسپولیسی‌ها با تماشاگران!

آرمان شرق- از تیمی که موفق شد تراکتور را شکست دهد، حالا سیدجلال حسینی، مهدی شیری و مهدی ترابی در جمع قرمزها باقی مانده‌اند و سایر بازیکنان از این تیم رفته‌اند. بنابراین اکثر بازیکنانی که شب گذشته به میدان رفتند برای اولین بار در حضور طرفداران یک پیروزی را جشن گرفتند.

بسیاری از بازیکنان کنونی پرسپولیس بازی در حضور تماشاگران را تجربه نکرده‌اند.

سرخپوشان پایتخت در حالی صنعت نفت آبادان را شکست دادند که هواداران خود را پس از ۶۵۸ روز در کنار خود داشتند. آخرین بار آنها ۶۶۹ روز پیش و پس از پیروزی ۲-۰ برابر تراکتور یک پیروزی خانگی را جشن گرفتند و پس از آن تنها یک تساوی برابر استقلال داشتند و باتوجه به شیوع ویروس کرونا از حضور طرفداران محروم شدند.

از تیمی که موفق شد تراکتور را شکست دهد، حالا سیدجلال حسینی، مهدی شیری و مهدی ترابی در جمع قرمزها باقی مانده‌اند و سایر بازیکنان از این تیم رفته‌اند. بنابراین اکثر بازیکنانی که شب گذشته به میدان رفتند برای اولین بار در حضور طرفداران یک پیروزی را جشن گرفتند.

نکته جالب اینکه فصل گذشته بسیاری از بازیکنان پرسپولیس در غیاب هواداران حتی قهرمان لیگ برتر شدند و به فینال آسیا هم رفتند که این اتفاق در تاریخ باشگاه پرسپولیس هرگز رخ نداده است./ “ورزش سه”

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.