تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آذر 1400 - 23:22
کد خبر : 86038

اظهارات مهم و امیدوارکننده باقری از مذاکرات وین

اظهارات مهم و امیدوارکننده باقری از مذاکرات وین

آرمان شرق- آنچه امروز احساس کردم با آنچه روز جمعه احساس کردم متفاوت بود و احساسم این است که طرف مقابل اراده جدی‌تر برای ورود به گفتگوهای موثری و نتیجه‌بخش پیدا کرده است.

مذاکره کننده ارشد ایران گفت: احساسم این است که طرف مقابل اراده جدی‌تر برای ورود به گفتگوهای موثر و نتیجه‌بخش پیدا کرده است.
علی باقری درباره اختلافات بر سر لغو تحریم‌ها در مذاکرات وین گفت: این اختلافات درباره تحریم‌ها به اراده جدی و آمادگی عملی آنها دارد و هر وقت این اراده جدی احراز شود ما می‌توانیم به سمت لغو تحریم‌ها گام برداریم. لغو تحریم‌ها گشایش جدی برای پیشبرد گفتگوها به ویژه در رابطه با اقدامات هسته‌ای ایجاد می‌کند.

وی گفت: آنچه امروز احساس کردم با آنچه روز جمعه احساس کردم متفاوت بود و احساسم این است که طرف مقابل اراده جدی‌تر برای ورود به گفتگوهای موثری و نتیجه‌بخش پیدا کرده است.

مذاکره کننده ارشد ایران درباره تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران اظهار کرد: اقدامات غیرسازنده و تخریبی آمریکایی‌ها که در حین مذاکرات انجام می‌شود امروز در نشست کمیسیون مشترک مورد اعتراض چند کشور ۱+۴ قرار گرفت و آنها هم این اقدام را غیرسازنده خواندند و خواستار آن شدند که آمریکا از این اقدامات تخریبی خودداری کند./ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.