تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 8:38
کد خبر : 60611

ادعای ارتباط جن گیرها با برخی مسئولان

ادعای ارتباط جن گیرها با برخی مسئولان

ارمان شرق-به نظر می‌رسد که فقط سید‌صادق و عباس غفاری نبودند که به جن‌گیران دولت احمدی‌نژاد معروف شدند. افراد دیگری هم هستند که حالا احمد توکلی جرئت کرده و به آنها اشاره کرده است. او نوشته که غسال آیت‌الله مصباح‌یزدی فردی به نام مطلبی‌کاشانی یک ابربدهکار بانکی و رمال و جن‌گیر است که با علما هم رابطه دارد!

به نظر می‌رسد که در جامعه قشری به رمالی اعتقاد دارند و برخلاف تصور فقط هم در بین عوام جامعه نیستند. اگر افشاگری‌های توکلی را قرین به صحت ارزیابی کنیم، باید گفت رمالی بین خواص هم طرفدار دارد و حتی کتاب‌هایی هم در این زمینه منتشر شده است ازجمله «آسترولوژی یا نجوم احکامی، حقیقت یا خرافات» نوشته مهندس فرزاد مشکات. این کتاب سال ۷۲ چاپ شده و گویا نایاب است، اما در اینترنت قیمتش ۴۰ هزار تومان اعلام شده که می‌توان با یک تماس واتس‌اپی آن را سفارش داد!
کتاب دیگری که وجود دارد «اصول رمل و اسطرلاب»، تهیه و تنظیم حسین نمینی است. سایت خبرآنلاین سال ۹۰ به نقل از وال‌استریت ‌ژورنال گزارش عجیبی درباره یک رمال اصفهانی و ملاقاتش با برخی مقامات منتشر کرد. در این گزارش از پیرمردی به نام سید‌صادق نام برده شده بود که با جن‌هایی در ارتباط بود که فقط خودش می‌توانست آنها را ببیند. طبق این گزارش، او غیب‌گوی اعظم و چیره‌دست برخی مقامات ایران بوده و گفته بود که چندین نفر از مقامات به ‌طور مرتب با او تماس می‌گیرند و دو بار رئیس‌جمهوری وقت، محمود احمدی‌نژاد را حضورا دیده و اینکه از طریق اعضای دولت با او در ارتباط است.
علیرضا زاکانی زمانی در مخالفت با مشایی گفته بود: خط‌گیری از کسانی که به‌هیچ‌وجه مورد تأیید بزرگان دینی و مبتنی ‌بر اصول ‌و عقاید مذهبی ما نیستند و رفت‌وآمدهای مشکوک به خارج از کشور به‌ دنبال مددگیری از برخی خرافات هم از مسائلی است ‌که صلاحیت ایشان برای تصدی یک پست میانی را زیر سؤال می‌برد، چه رسد به اینکه شخص دوم کابینه شود‌».

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.