تاریخ انتشار : دوشنبه 19 دی 1401 - 8:37
کد خبر : 121233

آمریکا:فعلا برجام مهم نیست

آمریکا:فعلا برجام مهم نیست

آرمان شرق-گروه بین الملل:سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد که بازگشت به برجام در این مرحله مهم نیست.برجام کانون نگرانی‌های ما نیست. ما از ماه سپتامبر بر دفاع از آزادی‌های اساسی مردم ایران و علیه تعمیق مشارکت نظامی ایران با روسیه تمرکز کرده‌ایم.

آمریکا:فعلا برجام مهم نیست

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از باز بودن مسیرهای ارتباطی با ایران و تمرکز بر موضوع اغتشاشات و همکاری نظامی تهران و مسکو خبر داد.

 وزارت امور خارجه آمریکا تایید کرد که این وزارتخانه مسیرهای ارتباطی پشت پرده با ایران را درباره موضوعات مختلف حفظ کرده و بر اغتشاشات و همکاری نظامی ایران و روسیه تمرکز دارد.

به گزارش فارس، به نوشته شماره یکشنبه روزنامه «یدیعوت آحارانوت» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به روزنامه «اسرائیل هیوم» گفت:«ما راه‌هایی برای ارتباط با ایران در مورد موضوعات نگران‌ کننده مانند موضوع آزادی شهروندان آمریکایی که به‌طور غیرقانونی در ایران بازداشت شده‌اند، داریم، اما قصد نداریم جزئیات آن را بیان کنیم.»

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد که بازگشت به برجام در این مرحله مهم نیست.

این مقام آمریکایی اظهار داشت:«برجام کانون نگرانی‌های ما نیست. ما از ماه سپتامبر بر دفاع از آزادی‌های اساسی مردم ایران و علیه تعمیق مشارکت نظامی ایران با روسیه تمرکز کرده‌ایم.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.