تاریخ انتشار : شنبه 12 آبان 1397 - 17:39
کد خبر : 46609

آخرین وضعیت بازار ارز و طلا روز قبل از اعمال تحریم آمریکا/ قیمت ها بر مدار کاهش/جدول

آرمان شرق: درحالی‌که از اواسط هفته گذشته نرخ‌ها حرکت صعودی داشتند، در انتهای هفته قیمت‌ها اصلاح شد و امروز نیز این عقبگرد ادامه‌یافت. دلار به مرز ۱۴ هزار تومان نزدیک شد و سکه وارد کانال ۴.۴ میلیون تومان شد. مثقال طلای آب‌شده نیز پایین مرز ۱.۸ میلیون تومان قرار گرفت. به گزارش آرمان شرق به

آرمان شرق: درحالی‌که از اواسط هفته گذشته نرخ‌ها حرکت صعودی داشتند، در انتهای هفته قیمت‌ها اصلاح شد و امروز نیز این عقبگرد ادامه‌یافت. دلار به مرز ۱۴ هزار تومان نزدیک شد و سکه وارد کانال ۴.۴ میلیون تومان شد. مثقال طلای آب‌شده نیز پایین مرز ۱.۸ میلیون تومان قرار گرفت.

به گزارش آرمان شرق به نقل از اقتصادنیوز؛ امروز شنبه ۱۲ آبان ماه، بازار طلا و ارز پایتخت به روند نزولی که انتهای هفته گذشته آغاز شده بود ادامه داد و نرخ‌هایی که در روزهای میانی هفته گذشته روند رو به رشدی را پیموده بودند به مدار کاهشی بازگشتند تا نرخ‌ها یک بار دیگر عقب‌نشینی کنند.

امروز سکه امامی (طرح جدید) در میانه کانال ۴.۵ میلیون تومانی کار خود را آغاز کرد و در مواردی تا نرخ ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان نیز معامله شد. بعدازظهر با شکست مقاومت بازار دربرابر کاهش نرخ‌ها، قیمت سکه طرح جدید وارد کانال ۴.۴ میلیون تومانی شد و تا نرخ ۴ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان نیز عقب‌نشینی کرد. این در حالی است که هفته گذشته سکه طرح جدید تا مرز ۵ میلیون تومان پیش‌روی کرده بود. در لحظه تنظیم گزارش (حوالی ساعت ۴ بعدازظهر) قیمت سکه امامی  ۴ میلیون و ۴۵۵ هزار تومان است.

سکه بهار آزادی (طرح قدیم) نیز ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بوده است. نیم‌سکه امروز به ۲ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان رسید و ربع‌سکه ۱ میلیون ۲۶۰ هزار تومان قیمت داشته است. سکه گرمی نیز امروز تا ۶۴۰ هزار تومان کاهش یافت.

مثقال طلای آب‌شده امروز از ۱ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان شروع کرد و با وجود اینکه در مواردی ۱ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان نیز معامله شد اما با عقب‌نشینی قیمت‌ها بعد ازظهر مرز ۱.۸ میلیون تومانی را نیز شکست و وارد کانال ۱.۷ میلیون تومان شد. حوالی ساعت ۴ بعدازظهر مثقال طلای آب‌شده ۱ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان شده است.

اونس طلا در بازار جهانی امروز ۱۲۳۳ دلار بود. گرم طلای ۱۸ عیار نیز به ۴۲۵ هزار تومان رسید.

دلار آمریکا در بازار غیررسمی امروز با نرخ ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان آغاز به کار کرد اما با حرکت نزولی قیمت‌ها، دلار نیز تا ۱۴ هزار و ۵۰ تومان کاهش یافت و در لحظه تنظیم گزارش ۱۴ هزار و ۱۵۰ تومان است.

یورو امروز در نیمه پایین کانال ۱۶ هزار تومان و پوند انگلیس در میانه کانال ۱۸ هزار تومان واقع شده است. درهم امارات نیز امروز از ۳۹۵۰ تومان تا ۳۸۷۰ تومان کاهش یافت.

نرخ‌های امروز در بازار طلا و ارز پایتخت به شرح زیر است:

عنوان

قیمت امروز

بالاترین

پایین‌ترین

دلار آمریکا در بازار آزاد

۱۴.۵۰۰

۱۴.۰۵۰

یورو

۱۶.۵۰۰

۱۶.۲۰۰

پوند انگلیس

۱۸.۵۰۰

۱۸.۳۰۰

درهم امارات

۳.۹۵۰

۳.۸۷۰

سکه امامی
(طرح جدید)

۴.۶۰۰.۰۰۰

۴.۴۴۰.۰۰۰

سکه بهار آزادی
(طرح قدیم)

۴.۲۵۰.۰۰۰

مثقال طلای آب‌شده

۱.۸۴۰.۰۰۰

۱.۷۹۵.۰۰۰

انس طلا (دلار)

۱.۲۳۳

گرم طلای ۱۸ عیار

۴۲۵.۰۰۰

نیم‌سکه

۲.۲۳۰.۰۰۰

ربع سکه

۱.۲۶۰.۰۰۰

سکه گرمی

۶۴۰.۰۰۰

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.